Saturday, July 10, 2010

manusia yg zalim.........

kenape yerrr manusia nie selalu bersifat busuk hati,hasat dengki dan yg paling menyakit kan hati ade lah kenape manusia nie suka main dgn benda2 yg kotor nie.............kadang2 kiter x tau mcmaner dtg nyer atau dr maner dtg nyer idea2 tok menjahanam kan kehidupan sesorg...........aku kenal dengan seseorg nie...........die....ntah lah aritu dokter suspek dpt 4 cancer skali gus tp 4 kali dokter buat scan tok pastikan kesahihan cancer tu sndiri.....tp yg pelek nyer dokter sendiri tak tau akan kepastian nyer tu...........sehingge kan dokter sendiri menyuruh mereka pergi berubat kampung sndiri......................aku penah bertanya kan pada sesorg yg aku kenali sebagai abg bom (kire bomoh lah)........dan aku telah bg tau tentg pnyakit yg di hadapi oleh makcik tu.....abg bom mengsyor kan mereka pergi berubat dgn cepat.................kata abg bom kemungkinan makcik tu terkene santau.............SANTAU.................sebenarnye aper yg di maksud kan ngn santau yerrr.............aku pun pelik lah................kenape manusia nie sanggup tok mngenakan org dgn santau....................tak tau ker dorg dgn halal haram nyer.................hurmmm....................ntah lah............tok makcik tu atau aku memanggil nyer tok semoge cepat sembuh dan semoga Allah membantu diri nyer tok sembuh.................kasihan tok kerane merana dan menanggung kesakitan dr dengki khianat sesorg.................

No comments:

Post a Comment