Tuesday, July 27, 2010

blek ke kg

hari nie pg2 dah bangun yer lah nak siap balek kg langat..................blek kg sbb nak anta duet kenduri ahad nie...........biase lah tu lah guner nyer berkongsi sedare mare............kebetulan sahabat ku nak ke hospital serdang x salah kire nyer aku tumpang kan sekali............kasihan die............hurrmmm balek langat hari nie mcm2 citer aku dgar....kasihan makcik pakcik ku........mereka suami isteri yg dulu nyer sihat wal-afiat sekarang ni sakit......sang isteri kaki nyer di potong sehingge paras lutut......akibat kencing manis....penyakit nyer same mcm awl2 aruah mak aku kene...tp naseb arwah mak aku x di potong kaki nyer.........cume die jd lupe dan lemah badan........suami nyer pula bute akibat kencing manis jugak......dan sekarang nie kene dailisis seminggu 3x plak sbb ader buah pinggang plak....ini lah akibat nyer kalau ader kencing manis kan.....ishhh takut aku.....memang patot lah aku mendiet kan diri..............ishhhh.......takot plak.......skarang nie macam2 penyakit ader.........due org makcik aku dan seorg pakcik aku menghidap penyakit jantung plak...........hurmmm..........ntah lah...........YA ALLAH KAU jauh kan lah kami sekeluarga dr penyakit2 yg berbahaya......dan KAU berilah kami kebahagian dunia akhirat........dan KAU jauh kan lah kami dari azab api neraka mu..............amin............

No comments:

Post a Comment