Sunday, July 18, 2010

kg ku....


semalam akupunyer kesempatan tok balek ke kg ku hulu langt....wah best nyer dah lame x balek kg kan.........lg plak aku balek nie sbb aku dan fmly aku nak bincang pasal knduri kawen ku nanti.......sampai2 mcm2 buah dah terhidang jd santapan..........pade mule nyer kami sekeluarge ingat lepas bincang2 nak pergi mkn ikan bakar tp sayang nyer hujan lebat plak.......sepupu aku jamu dgn bihun goreng...kemudian jamu plak dgn nasi....pastu plak jamu plak dgn cekodok........dah petang2 sket plak kami di jamu plak dgn makaroni.....wahhh..............mkn mkn dan mkn lg.........penuh perut ku.........skarang musim buah2 an tp sayang pkok2 durian kat dusun habis semue nyer dah hancus di sbb kan angin yg kuat dulu.....yg tinggal hanyer due pokok jerrr.......hurmmm brebut2 plak anti ngn sedare mare ku lain plak.....lantak lerr bukan aku suke sangat pn dng durian tu.....yg penting manggis,langsat dgn rambutan masih ader....wallah.......dpt gak mkn buah buahan tu......yuuumiii yuuummmii.........

No comments:

Post a Comment